tel.
e-mail: biuro@front-media.pl

Reklama w Google AdWords

Oferujemy prowadzenie kampanii linków sponsorowanych AdWords w Google

Co to są linki sponsorowane?

Linki sponsorowane jest to reklama w wyszukiwarce Google. Podczas wyszukiwania informacji w wyszukiwarce z pewnością czasem napotykasz na dodatkowe adresy stron wyświetlane po prawej stronie wyników głównych wyszukiwarki lub na adresy na nieco innym żółtym tle u góry nad wynikami głównymi. To są własnie linki sponsorowane i są to płatne reklamy.

Korzyści z AdWords

Linki sponsorowane cechuje szereg zalet, które odróżnia tę formę reklamy od pozycjonowania strony. W przypadku kampanii linków sponsorowanych AdWords reklama strony www wyświetlana jest w momencie, kiedy internauta wpisze określone przez nas słowa kluczowe. A więc reklama prezentowana jest tylko tym osobom, które zainteresowane są np. ofertą firmy. Po drugie płaci się tylko za kliknięcia w reklamę - za samo wyświetlenie nie pobierane są opłaty. A więc płacisz tylko za realne wejścia na swoją stronę. Kolejna istotna zaleta to fakt, że reklama wyświetlana jest bardzo szybko, zwykle na drugi dzień od rozpoczęcia kampanii (gdzie w przypadku pozycjonowania stron okres oczekiwania na efekty w niektórych przypadkach może wynosić nawet kilka miesięcy). Ciekawą możliwością AdWords jest targetowanie wyświetlania reklamy, tzn. naszą reklamę możemy tak ustawić, aby wyświetlana była tylko w określonych godzinach, dniach tygodnia i w określonej lokalizacji: mieszkańcom konkretnego miasta, kilku wybranych miejscowości lub województw.

Linki sponsorowane

Na obrazku: na czerwono zakreślono przykładowe reklamy (linki sponsorowane) w wyszukiwarce Google. Pozostałe adresy to naturalne wyniki wyszukiwania.