tel. 790 78 78 98
e-mail: biuro@front-media.pl

Pozycjonowanie stron internetowych

Reklama internetowa jest obecnie najprężniej rozwijającą się gałęzią reklamy. W dobie dynamicznie rozrastającej się popularności Internetu grzechem jest nie wykorzystać potencjału, jaki w nim drzemie. Dowodem popularności Internetu jest rozrastająca się w dużym tempie liczba sklepów internetowych i portali internetowych. Podstawą dla firmy jest strona internetowa - bez niej firma jest dla internauty niezauważalna. Aby strona przyciągała nowych klientów warto do reklamy firmy wykorzystać wyszukiwarki stron (np. Google). Drzemie w nich ogromny potencjał, ponieważ mnóstwo osób zaczyna codzienne korzystanie z Internetu czy zakupy w sieci od wyszukiwarki. Z pomocą przychodzi pozycjonowanie i linki sponsorowane. Pozycjonowanie jest procesem polegającym na poprawie pozycji strony w wyszukiwarkach na wybrane frazy. Dzięki pozycjonowaniu strona Twojej firmy może znaleźć się na pierwszym miejscu na słowa kluczowe związane z Twoją branżą, oferowanymi produktami lub usługami.

Dlaczego warto pozycjonować stronę firmową?

Dzięki pozycjonowaniu strona internetowa jest częściej odwiedzana przez osoby szukające w wyszukiwarkach konkretnego produktu lub usługi. Liczba odwiedzin w niektórych przypadkach jest kluczowym czynnikiem wpływającym na wielkość sprzedaży (np. w przypadku sklepów internetowych).

Nasza firma kompleksowo wykonuje usługę pozycjonowania stron. Dowiedz się więcej - zachęcamy do złożenia zapytania poprzez formularz kontaktowy.

Co oferujemy w ramach usługi pozycjonowania?

  • bezpłatny dobór fraz i wycenę
  • optymalizację strony internetowej
  • budowanie pozytywnego wizerunku strony w Internecie
  • monitorowanie strony i wyników pozycjonowania
  • comiesięczne raporty pozycji strony

Na samym początku dobieramy frazy, na które pozycjonowana będzie strona. To od fraz zależy cena usługi pozycjonowania strony. Im bardziej popularne hasła, tym większa cena za usługę. Pamiętajmy, że konkurenci też się pozycjonują, dlatego im większa jest konkurencja, tym więcej pracy należy poświęcić na wypozycjonowanie strony na określoną frazę. Po doborze fraz wykonujemy optymalizację strony, która sprawia, że jest szybciej indeksowana przez wyszukiwarki. Przez cały okres umowy strona jest monitorowana, a klientowi co miesiąc dostarczamy raport z pozycjonowania strony.

Opłaty za pozycjonowanie

Oferujemy dwa rodzaje rozliczania za pozycjonowanie: opłata ryczałtowa i opłata od efektu.
Opłata ryczałtowa polega na stałej opłacie ustalanej na początku. W trakcie trwania umowy nie ulega ona zmianie. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Opłata od efektu polega na opłacie uzależnionej od osiągniętych wyników. W przypadku rozliczania za pozycje podpisujemy umowę na 12 miesięcy.

Pozycjonowanie regionalne: Chełm, Lublin, Warszawa

Jeśli Twoimi klientami są mieszkańcy konkretnego miasta, np. Warszawy, Lublina, Chełma lub okolic tych miast to najlepszym wyborem będzie pozycjonowanie regionalne. Polega ono na wyborze fraz z dopiskiem miasta (np. "sklep sportowy Chełm", "usługi remontowe Warszawa", "pizza Lublin"). Takie frazy intuicyjnie wpisywane są przez mieszkańca konkretnego miasta, który szuka produktów lub usług na miejscu. Koszt pozycjonowania na frazy regionalne jest niższy, ponieważ zawężone jest o strony związane z konkretnym miastem.

Wykonujemy również usługi:

  • audyt SEO
  • audyt lingwistyczny strony WWW
  • budowa zaplecza pozycjonerskiego
  • pozycjonowanie na długi ogon
  • outsourcing pozycjonowania dla innych firm i agencji

Na czym polega pozycjonowanie?

Są to działania zmierzające do poprawienia pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Celem pozycjonowania jest zwiększenie odwiedzalności strony internetowej w myśl zasady: "im wyższa pozycja, tym więcej odwiedzin".

Od czego zależą pozycje w wyszukiwarce?

Każda strona jest oceniana przez skomplikowany algorytm wyszukiwarki. Im strona w oczach wyszukiwarki jest bardziej wartościowa tym zdobywa wyższe pozycje.

Czym się różni pozycjonowanie od zwykłej reklamy?

W przypadku reklamy np. prasowej nie mamy pewności kto jest jej odbiorcą. W przypadku pozycjonowania trafiamy do osób, które szukają konkretnej rzeczy w Internecie. Dzięki temu skuteczność jest dużo większa.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Cena pozycjonowania uzależniona jest od liczby fraz i ich popularności. Im bardziej popularna jest fraza, tym większy jest koszt usługi. Orientacyjna cena pozycjonowania na 3 frazy regionalne zaczyna się od 100 zł netto miesięcznie za najwyższe pozycje.

Kliknij tutaj, jeśli chcesz szczegółowo dowiedzieć się czym jest pozycjonowanie stron.